تجهیزات اداریتکنولوژی

ماشین حساب های hp از گذشته تا به امروز

ماشین حساب hp

به طور کلی به جهت سرعت بخشیدن به کارهای روزمره و آسودگی خاطر خود ، به یک ماشین حساب احتیاج دارند .کمپانی اچ پی نیز یکی از شرکت هایی می باشد که در زمینه تولید ماشین حساب های متوسط و مهندسی قدم بسیار بزرگی را برداشته است .در واقع شرکت اچ پی حدود 50 سال پیش در سال 1968 به عنوان پیشگام در صنعت و فناوری ، اولین کامپیوتر شخصی تاریخ را به عنوان یک ماشین حساب مهندسی رومیزی روانه بازار کرد .این ماشین حساب با نام hp 9100a داده های خود را روی کارت مغناطیسی ذخیره می کردو توانایی حل فرمول های مهندسی و ریاضی را با سرعت 10 برابر در مقابل رقبای خود دارد .شرکت اچ پی با قدرت بسیار زیادی که در زمینه الکترونیک به دست آورده بود و بعد از موفقیت و گسترش اولین کامپیوتر شخصی تصمیم گرفت تا در حوزه کسب و کار فعالیت خود را دو چندان کند .شرکت اچ پی با تجربه بسیاری که در صنعت محصولات کامپیوتری بدست آورده است در حدود سال 1972 توانست اولین ماشین حساب دستی جهان را با نام hp-35 راهی بازار کند .

همچنین  بدانید که این محصول انقلابی بزرگ در بازار الکترونیک ایجاد کرد .که می توان گفت در لیست انقلابی ترین محصولات کل تاریخ قرار گرفته است .بعد از دوسال ، در سال 1974، اچ پی نسخه پیشرفته تر و قابل برنامه ریزی این ماشین حساب دستی را با نام hp65 به بازار عرضه نمود .نکته دیگر اینکه ماشین حساب اچ پی مدل 65 می تواند تا 100 دستورالعمل را انجام دهد .همچنین در سال 1977 اچ پی با پیش زمینه ای که از تولید ماشین حساب ها بدست آورده بود ، توانست محصول ترکیبی ساعت مچی ، ماشین حساب و تقویم شخصی مچی را با نام hp01 تولید نماید .

معرفی ماشین حساب hp

برای خرید ماشین حساب به سایت مهام پرینت مراجعه کنید.

مدل ماشین حساب hp

در حال حاضر اچ پی با در دست داشتن بخش مهمی از دنیای فناوری و الکترونیک ، پیشرفت بسزایی داشته و توانسته تا به امروز ماشین حساب های پیشرفته و مهندسی زیادی را تولید سازد . یکی از این ماشین حساب ها که هم اکنون طرفداران زیادی را به خود جلب کرده hp300s+ می باشد .

این نوع از ماشین حساب اچ پی 300s+ کا را برای مهندسین و تمامی دانشجویان آسان نموده است ، چرا که به وسیله آن می توان مشکل ترین مباحث مهندسی را در کمترین زمان ممکن و با بالاترین ضریب دقت ، انجام داد .

از این نوع ماشین حساب می توان در مواردی چون علوم کامپیوتر ، نقشه برداری ، مثلثات آمار ، هندسه ، زیست شناسی ، علم شیمی ، فیزیک و غیره مورد استفاده می گردد .

همچنین بخوانید از برد هوشمند

مشاهده بیشتر

مدیریت

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا